

actigate
Actigate hjälper dig att automatisera analysarbete och löpande rapportering.
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- Analys-rapporter-budget
- Avtalsfakturering
Kontakt
Support
Automatiserad rapportering och analys
Actigate hjälper dig att automatisera både din interna uppföljning och administration samt den löpande rapporteringen och analysarbetet för dina kunder.
Plattformen Actigate synkar med kundernas bokföringsdatabaser och kombinerar, förädlar och analyserar datan automatiskt.
Färdiga rapporter och notiser kan "pushas" till kunderna via exempelvis email eller Slack. Actigate kan också skicka data till PowerPoint, Excel och Google Sheets, om kunderna föredrar att få sin rapportering där.
Utöver att automatisera rapporteringen per kund, kan Actigate löpande beräkna jämförande nyckeltal över hela kundbasen eller specifika grupper av företag.
Actigate kan även stödja din egen administration, såsom att beräkna antal verifikationer per kund.
Förutom bokföringsdata från bokföringen, kan Actigate även hämta data från andra system, såsom tidrapportering, eller data som sparas lokalt i exempelvis Excel.
Kom igång
Kontakta vår support via [email protected] så återkommer vi till er med förslag på tider för ett webbmöte (eller ett vanligt telefonsamtal om ni föredrar att börja med det).