

Bygglet
Projekthantering för hantverkare i byggbranschen.
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- Arbetsorder
- Attest
- Scanning av leverantörsfaktura
- Tid/Projekt
Kontakt
Support
Stenkoll på projekten med ett enda knapptryck
Jobba smart och lönsamt med Bygglet
Bygglet är ett webbaserat verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag inom byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt - från offert till faktura och uppföljning.
Om Bygglet
I Bygglet får du full kontroll på alla tider, allt material, samt intäkter och kostnader. Genom smarta kopplingar för EDI artikelinläsning och till bokföringssystem undviker du dessutom dubbelarbete. Givetvis ingår också en smidig app för arbetsorder, tidrapportering och projekthantering ute på fältet. Att Bygglet är webbaserat innebär att du når din information var du än befinner dig.
Kort och gott - allt du behöver i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar!
Varför Bygglet?
- Du får ordning på arbetstimmar, inköp, kostnader och intäkter.
- Hanterar allt i dina projekt på samma ställe och följer allt från offert till faktura.
- Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil där de också rapporterar in sin tid.
- Du slipper dubbelarbete och kan bland annat synka fakturor, tidredovisning och utlägg direkt till bokföring och lönesystem.
- Du spar tid, får totalkoll och minskar riskerna för fel.
- Kostnadsfri uppstart med en dedikerad kontaktperson.
- Kostnadsfri support.
- Över 60000 användare i Sverige.
- Över 1,7 miljoner genomförda projekt.
Hämta enkelt alla dina projektunderlag till Spiris med ett knapptryck.
I Bygglet har du samlad översikt över nedlagda timmar, ändringar, utlägg, materialkostnader med mera för alla dina projekt. Där kan du smidigt fakturera direkt. Med kopplingen till Spiris förs dina fakturor – både kundfakturor och leverantörsfakturor – över automatiskt och allt registreras korrekt, inklusive konteringar och information om kunder och leverantörer.
På så sätt slipper du dubbelarbete och får full koll på projekten, eftersom både projekt- och resurshantering, intäkter och kostnader samlas på ett ställe.
Behöver du hjälp med att komma igång? Vi finns här för dig!
Kontakta oss på 0770-17 65 60 och [email protected].
Vi har öppet alla vardagar klockan 8-17. Hos oss ingår alltid fri utbildning och support!
www.bygglet.com
Ta första steget - stoppa tidsspillet
På bygglet.com hittar du allt om projektverktyget för alla medelstora och mindre företag i byggbranschen.
Vi ser fram emot att prata med dig! Ring oss på 0770-17 65 50 eller skicka e-post till [email protected].
Kom igång
Få koll på alla dina byggprojekt
Jobba smart och lönsamt med Bygglet.
Så här kommer du igång
Bygglet integrerar med Spiris. Du aktiverar integrationen direkt ifrån inloggat läge i Bygglet. Kontakta vår support så är vi redo att hjälpa till vid behov.
Detta kan du föra över mellan systemen:
- Kund- och leverantörsfakturor
- Konteringsinformation
- Kund- och leverantörsregister (uppdateras med integrationen av fakturor)
- Projektinformation
- Återrapportering av betalningsinfo (från Spiris till Bygglet)
Självklart hjälper vi dig gärna att göra kopplingen till Spiris.
Kontakta oss på 0770-17 65 60 och [email protected].
Vi har öppet alla vardagar klockan 8-17. Hos oss ingår alltid fri utbildning och support!
www.bygglet.com
Ta första steget - stoppa tidsspillet
På bygglet.com hittar du allt om projektverktyget för alla medelstora och mindre företag i byggbranschen. Vi ser fram emot att prata med dig! Ring oss på 0770-17 65 50 eller skicka e-post till [email protected].