

Intempus
Trött på omständliga tidrapporter? Prova Intempus tidregistrering
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- Tid/Projekt
Kontakt
Support
Intempus
Intempus
Intempus är ett mobilbaserat system för tidrapportering som ersätter allt vad
papperslappar och excelark heter – perfekt för medarbetare på språng. Det är ett enkelt och effektivt sätt att behålla överblicken över din tid och dina projekt.
Med vår app kan du med några få klick på din smartphone eller surfplatta rapportera timmar, material och utgifter – var som helst och när som helst. I webbaserade Intempus Admin går du igenom och godkänner inrapporteringar, samt kan upprätta nya kunder, projekt och medarbetare.
Integration med Spiris
Genom integrationen synkroniseras kunder automatiskt mellan Intempus och Spiris. Det betyder att du kan upprätta en kund via Intempus App på din smartphone eller surfplatta, och inom några minuter finns datan i Spiris.


Kom igång
Kom igång direkt, klicka på kontakta oss☝️