Så här ser Mastercard ut från Pleo.

Pleo

Vi tar hand om alla dina utgifter

Fungerar tillsammans med

  • Bokföring & Fakturering

Kategori

  • Kvittohantering
  • Övrigt

Kontakt

Support

Pleo

Pleo är den ledande utgiftslösningen för små och medelstora företag i Europa. Ekonomiavdelningen kan dra nytta av robusta attestflöden, företagskort med individuella köpgränser, automatiserade utgiftsrapporter och direkta utläggsutbetalningar – allt på en och samma plattform.

Om integrationen
Anslut dina bolag för att synka din bokföring med ett klick. Integrationen möjliggör också automatisk synkronisering av bokföringen till Pleo.

Flexibla kort
Utfärda fysiska eller virtuella företagskort på några sekunder och justera köpgränser i realtid. Ge medarbetare möjlighet att smidigt begära tillfälliga kort, tillfälliga köpgränser eller virtuella leverantörskort direkt i appen.

Utläggsutbetalningar som fungerar för alla
Registrera, attestera och betala ut utlägg med några klick. Oavsett om det handlar om privata kortköp, milersättning eller traktamenten gör Pleos direkta utbetalningar det enkelt för ekonomiavdelningen att behålla kontrollen samtidigt som medarbetarna slipper betala ur egen ficka.

Förenkla hanteringen av din leverantörsreskontra
Gör processen från faktura till betalning helt sömlös med Pleo. Hämta automatiskt leverantörsfakturor och låt avancerad OCR-teknik läsa av viktig information. Njut av robusta attesteringsprocesser, kraftfulla kontrollverktyg och pålitliga leverantörsbetalningar utan att någonsin lämna Pleo.

Mors och goodbye, manuell datainmatning
Slipp manuell hantering av utgifter med automatisk kategorisering, digital kvittohämtning och momsdelning.
Centralisera och förenkla hanteringen av dotterbolag
Upprätta lokala dotterbolagskonton och höj flexibiliteten genom köpgränser, budgetar och bolagsöverskridande attestflöden. Integrera enkelt ditt bokföringsprogram och säkerställ korrekt rapportering för dina dotterbolag.

Slipp manuellt avstämningsarbete
Synkronisera och matcha alla teamets utgifter, utlägg och prenumerationer med ett klick.

Få totalöversikt över samtliga bolag
Hantera utgifterna för alla dotterbolag utan krångel med Pleo.

Vy över hur det ser ut i mobilen.
Gränssnitt hur det ser ut i Pleo.
Mastercard för Pleo.

Kom igång

Så fungerar integrationen:

Integrationen erbjuder dig sömlös hantering av utgifter, från betalning till bokföring. Helt fritt från pappersarbete och egna utlägg.

Med bara ett par knapptryck synkar du Pleo till din kontoplan. Direkt vid betalning med Pleo-kortet väljer anställda sedan en lämplig kategori i appen som är kopplad till rätt konto och momskod.

Som administratör kan du när som helst granska och exportera utgifter med tillhörande kvitton direkt till bokföringen. Det har aldrig varit smidigare att bokföra utgifter.