

Summera Support
System som optimerar er organisation och effektiviserar alla steg.
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- Arbetsorder
- Fastighetssystem
- Övrigt
Kontakt
Support
Arbetsorder, felanmälan, ärendehantering
Webbaserade Summera® Support kan anpassas till varje organisation och användas för flera olika ändamål, bl.a. Felanmälan, Arbetsorder, Reklamation, Serviceanmälan, IT‐Support, Kundsupport samt Intern Support.
Fånga upp ärenden/uppdrag på ett flexibelt sätt både internt och från era kunder genom att:
- Integrera formulär på er hemsida.
- Koppla er mailbox, ärenden skapas från inkommande e‐post.
- Skapa återkommande ärenden, ärendet skapas efter schema.
- Koppla till andra system och kommunicera åt båda håll (API).
Kundmodul där slutkunden/uppdragsgivaren ges möjlighet att följa uppdrag/ärenden samt återkommunicera i ett ärende.
När ett ärende väl genererats kan intern personal bli aviserad om detta efter olika ansvarsområden, ärenden kan per automatik bli tilldelad rätt person eller rätt grupp.
Ärenden hanteras av användare via systemgränssnitt eller via mobiltelefon.
Exempel på funktioner i Summera® Support
- Mobilt, användare kan hantera ärenden fullt ut i mobilgränssnittet.
- Uppföljning, kunder kan med enkelhet följa sina ärenden.
- Aviseringar, rätt användare och kunder blir aviserade vid händelser.
- Makron, skapa avancerade flöden och effektivisera ärendeförloppet.
- Statistik, grafiska rapporter som kan anpassas efter behov.
Så funkar integrationen
- Från ärende eller arbetsorder i Summera kan du få order eller faktura automatiskt i din bokföring – konto- och artikelregistreringar hanteras enkelt i Summera.
- Synkronisering av artikelregister
- Synkronisering av kundregister
- Automatisk generering av kundfakturor.
- Vi kan även bygga specialanpassade funktioner efter önskemål.

