

Trello by Zapier
Koppla din bokföring med över 1000 andra funktioner
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- CRM/Säljstöd
- Schemaplanering
- Zapier
Kontakt
Support
Trello by Zapier
Trello
Öka produktiviteten genom att automatiskt skapa uppgifter i Trello baserat på vad du gör i Spiris bokföring. När du skapar en ny beställning i din bokföring kan du få listor och uppgifter i Trello helt automatiskt.
Med Trellos boards, listor och kort organiserar och prioriterar du enkelt dina projekt på ett roligt och flexibelt sätt. Oavsett om det gäller jobbet, ett sidoprojekt eller nästa familjesemester hjälper Trello ditt team att hålla ordning.
Zapier
Med Zapier kan du automatisera arbetsflöden mellan din bokföring och andra vardagliga verktyg för att spara tid. Du väljer själv vilka verktyg som ska samverka och hur informationen ska flöda.
Det är enkelt att komma igång med Zapier även utan teknisk kunskap. Vi rekommenderar att du läser våra guider innan du börjar. Viss information är obligatorisk att överföra från Spiris bokföring, exempelvis kundinformation om du kopplar en nätbutik till din bokföring.
Tänk på att du själv ansvarar för allt du skapar via Zapier. Data som överförts till Spiris bokföring kan inte ångras automatiskt utan måste hanteras manuellt. Om du till exempel av misstag fört över ett fakturautkast behöver du ta bort det på vanligt sätt i din bokföring.
Observera att Zapier är en internationell plattform som lagrar data utanför EU. Du bör därför vara uppmärksam på vilken typ av persondata som du hanterar med tjänsten. Läs mer om hur data hanteras i Zapier här.