

Upsales Technology
Hjälper sälj- och marknadsteamet att stänga fler affärer
Fungerar tillsammans med
- Bokföring & Fakturering
Kategori
- Analys-rapporter-budget
- CRM/Säljstöd
Kontakt
Support
Upsales
I Upsales har vi samlat marketing automation, CRM och kraftfulla business intelligence i en integrerad lösning. Genom att kombinera marketing automation med CRM, IP-styrd annonsering och avancerad analys i samma plattform, erbjuder Upsales en totallösning för företag som vill växa och anpassa sig till kundens köpprocess.
Upsales är Software-as-a-Service och:
• Hjälper sälj- och marknadsteamet att stänga fler affärer
• Hjälper sälj- och marknadsteamet att generera leads
• Hjälper företag att följa upp rätt nyckeltal
Att använda Upsales innebär:
Automatisk överföring av order från Upsales till din bokföring
Ta bort administration från säljarnas arbetstid
Tidsbesparing
Med kopplingen till din bokföring så sparar säljaren in den onödiga och tråkiga tiden med att dubbelarbeta och skapa upp kundkort, kontakter och order i två system. Förutom att man sparar tid och gör vardagen roligare minskar även risken för fel.


Kom igång
Koppla ihop Upsales med din bokföring
För att komma igång behöver du vara kund hos både Upsales och Spiris.
Så här gör du:
- Kontrollera att du har rätt behörighet i Spiris
- Aktivera funktionen i Upsales
- Logga in i Spiris via Upsales för att slutföra kopplingen
Efter det sköts allt automatiskt. Hela processen tar cirka 30 minuter, från start tills du kan överföra din första order.