Vill du veta mer om Ärendehantering i Spiris?

Vi kommer skicka mejl så fort vi kan berätta mer. Så att du får koll på allt du vill veta. Redan innan den släpps.

Vi kommer skicka mejl så fort vi kan berätta mer. Så att du får koll på allt du vill veta. Redan innan den släpps.

När du, som representant för ett företag eller motsvarande, anger dina uppgifter ovan kommer Spiris även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick via Prenumerationshanteraren.

Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.

Graf över kundhantering

Ärendehantering för att effektivisera arbetet och stärka kundrelationerna

I en tid där snabb och säker kommunikation är avgörande lanserar vi en ny ärendehanteringstjänst som samlar all kundkommunikation på en och samma plats. Funktionen gör det enkelt att begära in underlag, få godkännanden och dela viktig information, utan att kompromissa med säkerheten.

  • Dela ärenden och uppgifter med kollegor
  • Säker dokumentdelning 
  • Skräddarsy notiser, påminnelser, mallar och arbetsflöden
  • Tydlig historik och spårbarhet
  • Full kontroll över kundärenden - från start till mål