Vill du säga upp ditt abonnemang?

Vi förstår att behov förändras över tiden. Därför kan du enkelt kontakta oss och diskutera din förändrade situation, så hjälper vi dig vidare. Vill du säga upp ditt abonnemang direkt kan du självklart göra det.

Matcha mig med en redovisningsbyrå. En hand håller i en mobil och letar efter något.

Behöver du hjälp? Hitta din redovisningsbyrå

Behöver du ett proffs som kan bokföring, fakturering, deklaration eller kan hjälpa till med rådgivning? Vi matchar dig med Sveriges bästa redovisningsbyråer. 

Matcha mig

En staty håller i en mobil.

Har dina behov ändrats?

Snacka med oss.

Behöver du mer eller mindre funktionalitet? Vi hjälper dig att skräddarsy en lösning efter dina behov. Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt!

Kontakta mig

Flera människor flyter i havet och bildar tillsammans en ring i vattnet.

Nöjd kund-garanti

För oss på Spiris är det viktigt att du som kund är nöjd. Därför ger vi dig nöjd kund-garanti. Om du mot förmodan inte är nöjd får du helt enkelt pengarna tillbaka eller möjlighet att byta till en annan lösning.

Nöjd kund-garantin gäller i 30 dagar efter inköpet och funktioner som hanterar bokföring, fakturering, löner eller redovisning. 

Nöjd kund-garanti

En macbcok med en illustration av vatten.

Vill du säga upp ditt abonnemang?

Tråkigt, men vi förstår.

Vi förstår att behoven hos ditt företag kan förändras över tid, därför kan du på ett enkelt sätt säga upp ditt abonnemang. Du är alltid välkommen tillbaka till oss Spiris!

Säg upp abonnemang 



Saknar du inloggning? Kontakta oss.