
I en tid där snabb och säker kommunikation är avgörande lanseras nu en ny ärendehanteringstjänst som samlar all kundkommunikation på en och samma plats. Funktionen gör det enkelt att begära in underlag, få godkännanden och dela viktig information, utan att kompromissa med säkerheten.
– Med vår nya tjänst Ärendehantering kan vi inte bara hjälpa redovisningsbyråerna att arbeta snabbare och mer strukturerat, vi ger även våra byråer en helt ny nivå av trygghet och service. Allt finns samlat, säkert och tillgängligt när det behövs som mest, säger Simo Panas, byråansvarig för Spiris.
Med säker dokumentdelning och möjlighet att skicka omedelbara uppdateringar hålls både teamet på byrån och kunder ständigt uppdaterade. Intern effektivitet stärks genom att ärenden och uppgifter smidigt kan delas mellan kollegor, vilket minskar risken för missförstånd och borttappad information. Något som är lätt hänt när kommunikationen sker i till exempel mail eller när en kollega blir sjuk.
Tjänsten Ärendehantering ger full flexibilitet med skräddarsydda notiser, påminnelser, mallar och arbetsflöden, anpassade efter både byrån och dess kunders behov. Dessutom finns en tydlig historik och spårbarhet som gör det enkelt att följa upp gamla ärenden och snabbt hitta relevant information vid frågor.
– Tjänsten kommer att lanseras vid årsskiftet. Ärendehantering ingår i Byråstöd som är en del av Spiris plattform. Den kommer skapa trygghet, spara tid och ge byråer och företag full kontroll över sina kundärenden – från start till mål, fortsätter Simo Panas.
För mer information kontakta gärna:
Simo Panas, byråansvarig Spiris
Mail. [email protected]